Forum clanu Anger of Brothers
Multiplayer został bardziej dopracowany niż w poprzedniej części. Tryby gry są następujące:
* Deathmatch (dm) - tryb w którym wszyscy gracze są dla siebie wrogami. Wygrywa gracz z największą liczbą zabitych wrogów.
* Team Deathmatch (tdm) - tryb zbliżony do trybu deathmatch, z tą róznicą, że gracze podzieleni są na drużyny – alianci walczą przeciwko Osi. Wygrywa ta drużyna, która zdobędzie największą liczbę punktów przyznawanych za każdego zabitego przeciwnika.
* Capture the Flag (ctf) - tryb w którym gracze są podzieleni na dwie drużyny - aliantów i Oś. Zadaniem każdej z drużyn jest przechwycenie flagi należącej do drużyny przeciwnika i dostarczenie jej do własnej flagi oraz niedopuszczenie, by przeciwna drużyna dokonała tego samego. Wygrywa ta drużyna, której uda się zdobyć najwięcej flag.
* Search And Destroy (sd lub s&d) - tryb w którym gracze są podzieleni pomiędzy dwie drużyny – aliantów oraz Oś. Na mapie, na której rozgrywana jest potyczka, znajdują się dwa obiekty (plant) - A i B. W ciągu jednej rundy, trwającej zazwyczaj około 3 minut, alianci muszą podłożyć ładunek wybuchowego (TNT) pod obiekty A i B lub wyeliminowanie przeciwników. Jeśli po upływie przewidzianego czasu żadne z powyższych zadań nie zostanie wykonane, zostaje przyznany punkt dla drużyny Osi. Zadaniem Osi jest nie dopuszczenie do podłożenia ładunków, bądź ich rozbrojenie lub wyeliminowanie sił przeciwnika.
* Headquarters (hq) - tryb, w którym na mapie losowo wybierane jest miejsce, gdzie trzeba założyć sztab. Drużyna, która go założy musi go bronić, zaś celem drużyny przeciwnej jest jego zniszczenie.
Offline